Tema: Re: Kur uzisakinejat kad siustu daiktus is eshop'u ebeju dx ali ir t.t. ?
Autorius: Mayhemaz
Data: 2016-02-29 12:24:30
tik lpexpress, zinai uz ka moki ir nesuki galvos
o ten arbatpinigiai/sokoladai - nx, jei shudo kandusiu veidu dirba, as dar
paskambinciau ir paskusciau kad pretenzijas reiskia.

plius siaip keista, man jebejus, amazonus ir kitus siuntinius lpexpreso
busikai priveza, paskambina iseini ir pasiimi, kartais ir patys uznesa. arba
sutari kad i darba kita diena uzveztu.