Tema: Re: "akumuliatoriaus lempute" skydely
Autorius: svyt
Data: 2016-02-28 18:33:23
Gali tarp generatoriaus pliuso ir akumo pliuso, but itampa, bet
 sita grandine, sakyciau, reciau turi nuostoliu. Paprastai laidas
 tarp variklio bloko ir kebulo, ties kebulu oksiduojasi, nes ten
 sueina skirtingi metalai. Kritiniais atvejais pradeda degti visi
 laidai pasukus starteriu.
Kazkiek testeris parodo, apie 0.3V tai normalu. Apkrova (lempas)
 gali pajungt, bet ji ir taip yra, ypac jei neidealu ir akumas
 nedakaraunamas.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----