Tema: Re: Vasariniai tekiniai
Autorius: pVytautas
Data: 2016-02-23 22:07:46
Na ne viska gali but girdejes. Tiesiog vairavau ta masina ir tiek. Guzu
tikrai nebuvo. Duobiu paskutinius km taip pat.
VNO-Ukmerge gal ~20km ties buvusiu remontu tik pist ir tuscia. Isvaziuojant
buvo tikrintos slegis/vizualiai.

"Vytas"  wrote in message news:nahlb9$81j$1@trimpas.omnitel.net...

Na, nesu girdejes apie is niekur nieko sprogstancia padanga.

--
va

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/