Tema: Re: Servisas Kaune smulkiam darbui (Renookas?)
Autorius: E.D
Data: 2016-02-23 16:05:49
Is mano patirties, kokybe niekuo neissiskiria is kitu - yra man padare
ir gerai, ir atgrubnagiskai.
Priemejai skirtingais laikais skirtingai sneka - vienas normaliai viska
susako, kitas bando absurdus sneket, o kai paklausi "cia jus visus
klientus tokiais fantastikos kuriniais bandot api**st?", tai susimeto.
Pliusas ju - kad savaitgaliais ilgai dirba ir vargais negalais net
sekmadieni gali bent kokios nors pagalbos sulaukt.