Tema: Re: Kursai ginklo isigijimui Kaune
Autorius: AurimasBar
Data: 2016-02-23 10:34:21
patvirtinu taip ir yra, kadangi policija nebeužsiima egzaminavimu, o tai
daro licenzijuotos įmonės tai kursai privalomi. bet viskas kompaktiškai
suspausta ryt prasideda antradieni egzas

"AurimasBar"  parašė naujienų news:nah261$rdp$1@trimpas.omnitel.net...

bl, skambinau katik kursininkam, sake nuo 2014m nebegalima eksternu laikyti,
nieks nieko nežinot? einu googlint..

"cD-r0m"  parašė naujienų news:nag2j4$jq0$1@trimpas.omnitel.net...

Čia mano turima medžiaga:
http://we.tl/37LlgshcJt
O be šito dar forumuose knisausi ir šiaip galiojančius įstatymus
skaičiau: ginklų, apie savigyna, būtinajį reikalingumą, BK straipsnius
susijusius su panaudojimu ir sveikatos sutrikdymu. Pirmąją pagalbą irgi
reik žinot.