Tema: Re:Fransizes taikymas duobes atvejus
Autorius: E.D
Data: 2016-02-22 00:27:25
Kreipiesi i draudima.
Draudimas apmoka.
Jei kaltininkas, o siuo atveju tai - kelio savininkas, aiskus, tai
 francizes gali ir nepritaikyt.
Tik nenustebk, kad po metu-pusantru busi pakviestas i teisma, kur
 draudimas teisis su savivaldybe del tos ismokos atgavimo is
 savivaldybes.
Is esmes nieko basiaus isskirus tavo   laiko sanaudas.
Cia rasau is asmenines patirties.

--
e.d

----Android NewsGroup Reader----