Tema: Re: Kokias H7 lempas pirkti - ar yra skirtumu didesniu tarp ju ?
Autorius: Diamondas
Data: 2016-02-15 10:14:10
Nu taip sutinku taupant ar demesio nekreipiant imi pigiausias is
maximos/degalines uz 2 Eur. vnt sviecia tipo ir gerai :) Bet kazkaip biski
kyla abejoniu - nejau tiek osramai ir filipsai kokie raso ant savo lempuciu
bileka kaip kokie visiski kitaicai kurie siulo uz 3 ar 4 Eur super duper
galogenus vos ne del pastaruju tai sutinku, kad ten tik pakuotes grozio
skirtume esme :)