Tema: Re: Nesikuria kartais
Autorius: G.K.
Data: 2016-02-10 08:00:04
Man buvo panasiai. Nuvaziavau i Autotoja, tai ju diagnostika nieko blogo nerodo.
Tada jie pradeda reiktu patikrinti voztuvus, purkstukus, siurbli,  .... Gal starteris blogas.
Palikit masina, mes purkstukus, siurbli etc. Dizridoje patikrinsim.
Pats nuvaziavau i Dizrida ir viska sutvarke.

"budulis vulgaris"