Tema: Re: Dyz. kuro filtro sandara
Autorius: Kurmis
Data: 2016-02-08 17:50:17
visu pirma isduok paslati, koki neeksperimentini filtra panaudojai.
labai daznai visi prisiperka pigiu filtru ir paskui bedavojasi kaip fokietis
blogai viska sugamino.
imk koki Filtron, hengst, mann filtra ir pamirsi bedas. didziausia nesamone
kokia sugebejo kazkas pagaminti, tai pavadino SCT. va sito sudo net artyn
masinos negalima nest.
p.s. prie sito tipo fitro turi eiti pora gumeliu tam atbuliniam voztuvui.
jas butina keisti ir pries dedant kokiu vazelinu patepti, kad nesudraskyti
kol surenkama.
Kurmis