Tema: Re: Paburkit kame bėda: dūsta
Autorius: LB
Data: 2016-02-05 13:18:22
laidai dar - man su Mazda buvo panasiai. O dianozuojant isjunge patalpoj
sviesa - kaip,eglutes girliandos, blia. Zvakiu net nereikejo keist. Sako
pavaziuok kokia diena ir grizk, pazesim ka su zvakem daryt. Nebegrizau, nes
nebereikejo
Jei reikia diagnozes - Vln rekomenduoju Zveryne Pusu gatvej, tel ir nr
nebeturiu - bet nuo troliko linijos suki i kaire, ir desinej gal antri
vartai - yra uzrasas Diagnostika.