Tema: Re: Gal kas mate?
Autorius: amenox
Data: 2016-02-05 01:24:38
Maždaug tuo metu važiavau, mačiau kažkokią furą kažkokie piliečiai sustabdė
ir santykius aiškinosi. Skubėjau tai detalių nepamenu, pamenu tik kad furos
numeriai latviški nes man prieš nosį tą furą sustabdė. Tikslaus numerio deja
nepamenu, o videoregistratoriaus nenaudoju. :/
https://www.google.lt/maps/@54.6842669,25.2601391,3a,75y,101.41h,59.76t/data=!3m6!1e1!3m4!1spxxBkDZBrVrSuk7Whxy-RQ!2e0!7i13312!8i6656
šioj vietoj man tas įvyko, nžn ar susiję.