Tema: Re: Tai ralio nebus?
Autorius: svyt
Data: 2016-01-30 13:24:43
Legenda, pamenu tais laikais kazkur kaime bare lipa mergiote i
 antra auksta ir pargriuna. Bliaaaac!, atskelia- as ne bliatj, as
 Butkute!
Galejai jos muzikos negirdet, bet ja girdejai. Ne taip kaip
 dabartines, gal tik viena bunka zinau ir tik viena daina kur
 dainuoja kaip daug vaikinu myli. Nes kilo kazkada gincas ar mano
 varda pamini ar ne, pasirodo as pats pirmas!
Dar tokia Viktorija buvo nieko, ir Violeta bei Genyte, daugiau
 lietuvoj siuo metu daininikiu nera... geresniu uz mane
 :DDD

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----