Tema: Re: automato tepalas
Autorius: svyt
Data: 2016-01-29 00:38:35
Ir? Ten buvo apie politini grupsa diskusijom su keliais
 nestandartines politines pakraipos vyrukais, kas juokingiausia,
 vienas is ju tave laiko nedaug protingesniu uz mano kauno
 ivaizdi. Tai isdrysi sudalyvaut didziausio klauno rinkimuose
 pries mane ar pasiduodi ir pripazysti, kad visgi didziausias
 klaunas grupse esi tu?

--

svyt /e39