Tema: Re: Laikrodziai
Autorius: giedriusf
Data: 2016-01-21 19:10:02
On Thu, 21 Jan 2016 11:36:42 +0200, "MP" <M@P.MP> wrote:

Ziurint kokia pilna kaina :) Jei 320e tai neramu turetu but. Jei tai
sudaro koki 10-15 proc kainos tai cia labai normali nelietuviska
kaina. Pas mus laikrodziai brangesni apie 2x kai kurie nei pas normalu
kad ir uk pardaveja. Usa dar pigiau, tik muitai ir pvm dasideda,
labiau apsimoka is uk arba vokieciu pirkt.

Beje, daug pirkes ebay.co.uk Zinant kainas ir ko nori - labai geru
variantu buna. Ir http://www.watchfinder.co.uk/ buna neblogu variantu.
Bet deveti.