Tema: Re: kas vilniuj dar taiso karbus?
Autorius: Vitas
Data: 2016-01-18 14:49:55
Vitas, 2009-06-02 10:23:44
oj ne tik ne sitas!!!!!
buvo problemu su nissan sunny 1.6, visai nedirbo ant laisvu ir pulsuodavo,
tai maniau, kad su karbiuratorium beda ir nuveziau auto pas mineta
meistra..Tai jis eme zvakes isukineti, sukelioti viska, galu gale padare
apsukas 3000rpm ir sako vaziuok is cia...Kai realiai reikejo tik viena
vakumo zarnele pakeisti, nes buvo kiaura

    Jei kada in VLN reix karbu GURU kreipkites y 2763586 Meistras Ziauga
    chia ne reklama o patarimas, vakar pats pas jy buvau tai dabar mano 87'
    passatc ain kap bite:)
    p.s. senukas tvarko, diagnozuoja viska, tik yra labai pasineshes ant
    ekonomikos:) reik sakyt kad mashina turit "valint" o ekonomika px ir
    viskas bus chiki (jei yra tox noras aishq)