Tema: Re: Barzdaskutes pasirinkimas
Autorius: svyt
Data: 2016-01-17 21:00:00
Maniske ne, bent pusvalandzio reikia kad nuskustu, ir siaip ilgo
 krovimo pakrovejas, pilnai pakraut atrodo 8 val reikia. Nors mano
 jau priestvanine darosi, kai si karta tinkliukas susideves imsiu
 kazka naujo. Ar tos rotorines skuta normaliai? Niekad
 neturejau.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----