Tema: Re: Da
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-01-16 14:10:14
On Sat, 16 Jan 2016 13:56:53 +0200, Mikrobas wrote:

> Jei Lietuvoje toks pats apie 50 ir kainuoja, tai jis jau patampa geru?
> Ar visgi Ebejuje pusetina galima ir pigiau nusipirkti?

Ebejui zinoma galima, bet nebutinai "pusetina".

Is to ka realiai teko ciupinet, tai pusetini butu tokie:
http://www.ebay.com/itm/151950837028

Bet pigiau nei uz kokius 80e as tokiu kazkaip nemaciau.

Dabar turiu nusipirkes lenkiska, kazkokios "prodig-tech" GL-7 Pro, buvo
kazkas apie 50-60e jebajui. Tipo vienas is geresniu is tu kuriuos anie
siulo. Padarytas gana tapornai. Matuot kazka matuoja, bet kad "pusetinai"
nepasakyciau, nes jei iremt ir laikyt, tai rezultatai sokineja.

Man realiai absoliutus tikslumas nereikalingas, man visiskai px ar ten 50
ar 55 mikronos. Svarbu kad tos papugos butu stabilios. Bet kai ismeigus
pasako 150, tada 50, tada ima maltis tarp 30 ir 60, tai biski levakas.

--
kthxbai.