Tema: Re: gal kas gali padėti nustatyti IP adreso turėtoją.
Autorius: Zenonas N.
Data: 2016-01-15 15:04:52
Žinosim ko nereikia arti prisileist ;)P Per mažas nusikaltimas, kad būtų
galima savo rankom pasmaugt, o kad teisėtvarka ten kokią baudą ( ir tai
geriausiu atveju, o iš tikro mažai tikėtina) uždės - kiek nervų patampytų
besiaiškinant... Be to čia "motoroleris ne mano" ;)P Padėjau išsiaiškint kas
apšmeižė - dabar moteriškė pati tegul sprendžia ką daryt.

"Rimas"  parašė naujienų news:n7aor1$54h$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016.01.15 14:27, Zenonas N. wrote:
> Bingo! Nors visai apie kitus bendradarbius buvo įtarimai, tačiau skambutis
> tuo telefonu nukreipė reikiama linkme. Didžiai dėkingas.

Ką daba jam darysi? :)