Tema: Re: OT: Sostin?j pasnigo..
Autorius: Nevkurse
Data: 2016-01-12 08:34:26
Ot pasiekimas, as per pietus belenkiek km galejau susukt, nes sniego nebuvo
:) O isejus 17:00 gatvese buvo zhopa ir px kokios pas tave padangos, kai
antro begio ner kur isijungt. Siaip uzkniso, reikejo i 3 vietas skirtinguose
miesto kampuose nusigaut, namo gryzau po astuoniu :/ Is kamscio issiplest
isejo GVilke uz Baltupiu, po to jau px - sniego yra, bet judet netrukdo.