Tema: Re: Ir vėl apie akumus
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-01-09 12:27:02
daug nesigilinant, su tokia krovimo įtampa, jei nevažinėjama po
kilometrą bei mašina nevagia elektros ir neužkūrei - tai akumui kaip ir
nieko gero.

Beje, ilgiau pavažinėjus įtampa tokia pati? Nes pas man BNW buvo, užkuri
- ~14V, pavažinėji - pradeda siūbuot nuo 12.8 iki 13.4V.....teko
"tabletę" generatoriaus pasikeist :).