Tema: Re: Stiklita ir garantijos
Autorius: svyt
Data: 2016-01-07 11:05:21
Blogai idejo su itempimais, dar gal ir stiklas kur kebula
 siekia.
jei del to skilo, tai uztaisymas nepades. Gali ir ne ju
 kalte buti jei masina dauzta.
 Ziema, saltis nepasiteisinimas, mano sudevetas stiklas ir taip
 ruosiuos keist, vos ne matinis, turi keleta iskilimu- itrukimu po
 veidrodeliu apie 3-4 cm ir tai niekur tas itrukimas nebegioja jau
 2 ziema.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----