Tema: Re: Re:HDI sugedo bishki
Autorius: Tomas
Data: 2016-01-05 01:49:45
Uzhsilenke kai dar shalta nebuvo. Nerakinejau labai tokiu, dabar kiek domiuosi, tai kuo toliau, tuo idomiau :)
Boxerio xdi purkshtukai budavo kad ir su pirshtais ishsitraukdavo. Cia - 807 pezhas, niuansas tas, kad ten neapsaugota ir vanduo butent ant ju bega visa gyvenima. Ir pesda gaunasi :( 607 pvz su tuo paciu varikliu - ardosi lengvai, nes yra apsauga virshuj.