Tema: Re: Kristolinis rutulys - nissan xtrail
Autorius: DJ
Data: 2016-01-04 22:24:38
Nu ziurint kurios apacios. slenksčiai sveiki, posparniai irgi be rudzu,
pas mane pre-faceliftas 2003.12 mėn. vis dar 84 kW.
tie faceliftinti nuo 2004 metų su tuo pačiu 2.2 varikliu, kiek girdėjau
perprogramuotu kompu ir didesniu interkuleriu. kažkaip jų daugiau su
pagedusiai varikliais skelbimuose. sparnai pas juos plastamsiniai :) tai
norėk, nesurudys :)

DJ