Tema: Re: sankaba?
Autorius: Ramunas <remis206(trinti)@gmail.com>
Data: 2015-12-29 08:18:48
Kaip atrodo 94m. Škoda fabia?

"gopenzo"  parašė naujienų news:n5skll$a99$1@trimpas.omnitel.net...

sveiki,

pacientė: škoda fabia 94m. 1.9TDI

jau kažkada rašiau dėl pastrigusių bėgių. nieko neremontavau, nes kaip ir
pusėtinai viskas junginėjasi. bet dabar va savaitgalį pravažiavau ilgiau
(vilnius-kauno priemiestis, ~1.5h kelio penktu bėgiu) ir sustojus, atleidus
sankabą pasigirdo toks kaip džeržgimas ar kažkas panašaus. po nakties - tas
pats. aišku, grįžus į vilniu ir važinėjant tai nebepasikartoja. nu būna
sunkiai bėgiai jungiasi, bet randomu. kartais jeigu neįsijungia, tai tenka
truputi sankabą atleist ir tada įsistumia. dar būna ūžia kažkas kartais ant
penkto, kartais ant antro bėgio. ir išvis toks jausmas, kad visi šitie
simptomai paaštrėja ilgiau važiuojant. nes mieste aš didelių bėdų nejaučiu.

aš jau po šventinio savaitgalio pasiryžau keisti sankabą visą. man įrodinėjo
žmonės, kad čia bus išminamojo guolio bėdos. kaip ten keičiasi viskas? kas į
tą sankabos komplektą įeina? ir išvis...ar simptomai sankabos. ar nebus kad
pasikeisiu, o viskas liks taip pat?

beje, greičių dežėj tepalai keičiasi? gal verta ir juos būtų pakeist? ar čia
ne į temą?