Tema: Re: Q: Tepalu maisymas
Autorius: svyt
Data: 2009-07-17 18:01:12
sg-sl
gal patikslinsiu- pigiausius atitinkancius visus reikalavimus (api, acea,
tirstumas klimato salygom bei vazinejimo stiliui) naudojant automobili
autosportui, reikalavimai zinoma bus kitokie, kai as niekad nesuku variklio
daugiau nei 60 roc leistinu apsuku, manau man super duper teplau kokybe
nebutina.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.