Tema: Re: ACIU uz info
Autorius: Lauras
Data: 2009-07-14 14:01:55
Bendra projektelio suma tikrai didesne, bet matai, cia nera vien tik
vairuotoju pazymejimai.
Kalbama apie daug daugiau, atskirai vairuotoju pazymejimai kainuos suma XXX,
nes kalba
eina apie integracija su kucia skirtingu sistemu.
Gal viena diena visus valdiskus popierizmus galesi tvarkytis per www
Galutinis projekto tikslas yra butent toks.
O to rezultatas isreiskiamas ne vien LTL ar EUR, cia kalbama ir apie TAVO
kaip piliecio/naudotojo patoguma naudotis valdisku instituciju teikiamais
rastais, pazymomis ar paslaugomis.