Tema: Re: mistika su xenonais
Autorius: svyt
Data: 2016-01-01 11:38:22
Apie ta mases laida tai visa gyvenima valiau net ne skurke nes ja
 reikia tureti, o patrindamas i asfalta, padedavo ilgam, paprastai
 ilgiau nei ta masina vazineju, tad nemanau kad tai blogas
 sprendimas, juolab sitos metalo druzes kaip tik manau padeda
 padidint lietimosi pavirsiu, nes kietas plienas lieciasi labai
 mazu pavirsium.
 Labai gera universali procedura paziuret veikiancioj masinoj su
 ijungtom sviesom kokia itampa tarp generatoriaus minuso ir akumo
 bei lempu minuso. Pliusas man visad budavo tvarkoje.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/