Tema: Re: Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD
Autorius: Julius
Data: 2015-12-23 08:16:57
Daliokas <nomail@nomail.com> Wrote in message:

Man nepatiko įlipimas į darbo vietą. Kažkaip išsiries nenormaliai
 reikia. Ir blėtos plonos be galo. Kažin po priekabos tampimo ar
 nepailgės ji. Nes po menko smūgio gal 7km/h į galinę kairę dalį
 užspaudė galines duris. O ir tie mėlini ciferblatai labai
 šlykštūs. Kaip kokiam pasate lygtais. Fuuiiii.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/