Tema: Re: kur ir kokia xenon D2S pirkti
Autorius: Andrius
Data: 2015-12-22 13:22:14
nu kai salia turejau padielkas tai neatrode kad kurias pirkau padelkos :) nu
devyni menesiai veikia be problemu,kazin ar padelkos tiek laikytu,is kitos
puses jeigu padelka atlaikys du metus o originalas 4-5,tai gal irgi
neverta,nes originalas 4 kart brangiau :) nezinau ar padelkos ar ne,bet kai
vienoje rankoje laikiau vienas kitoje kitas kazkaip nekilo abejoniu kurios
padelkos :)