Tema: Re: PSA EOLYS FAP/DPF
Autorius: Exo
Data: 2015-12-18 09:54:28
Va čia pežas yra kapitalus gaidys, jo informuoja, bet tas pydaras informuoja jog engine foult/fap filter fault ir tiek žinių :D bet nuvežus į servisą ten be problemų atseka kame replės...

Exo

"E.D"  wrote in message news:n50dot$2hl$1@trimpas.omnitel.net...

Apie EOLYS trukuma automobilio kompas informuoja? T.y. ar jo lygis
bakelyje matuojamas?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/