Tema: Re: Per daug alyvos,blogai?
Autorius: AurimasBar
Data: 2015-12-16 14:36:44
keičiau neseniai tepalus servisiuke, supylė kiek palei manualą priklauso
(buvau atvežęs), ateinu pasiimt sako tepalu trūksta dar dasipirk dasipilk,
nuvedė iki mašinos, pasuka rakteli va sako matai rašo "oil level correct"
tipo reikia koreguot.. :D bandžiau paaiškit ką tas reiškia bet paskui
pažadėjau dasipilt.. :D matuoklė rodo +- puse normos. gal irgi pylė kol
parašė oil level too high ir sako o high is gut :D

"mantas"  parašė naujienų news:n4rhna$ars$2@trimpas.omnitel.net...

Nerodo
--

----Android NewsGroup Reader----