Tema: Re: paaiskinkit man durnam
Autorius: cD-r0m
Data: 2015-12-15 18:15:12
Aš išvis siūlau pirmoj juostoj plastikiniais borteliais nuvest mašinas
iš žiedo.. Dar olandų žiede toks reikalas būtų baisiai į naudą.

Beje tam pačiam žiede išvažiavimas į aplinkelį galimas tik iš pirmos
juostos, bet daug kam ženklas negalioja, ir bando iš antros išvažiuot.
Nuo šito itin sunkiai gydosi, nes vienintelis turbūt toks išvažiavimas
visam Vilniuj.