Tema: Re: Kauno Savanorių
Autorius: Korke
Data: 2015-12-09 01:27:44
Apie pareigunu "patirti" eilineje situacijoje turejau vasara sia
istorija. Kadangi nesimiega, tai galima parasineti.

Man Vilniaus atsilupeliai, prie Valkininku sustabde 30min "rase" patys,
"savarankiskai" kai baigesi kantrybe sedet masinoje, nuejus pasiteiraut
ar nakvyne nereikia uzsakinet cia kur salia po triju "dar minutele"
pravaiksciojau aplink kokias 15min. Tada siaip netaip su tuo adatiniu
printaku istrauke pusantro metro popieriaus shliosa. Pasiteiravau, "o
tai kaip man zinot, kad greitis mano, nes ju tas "Berkut" man apart
triju skaiciu daugiau nieko neparode, nei laiko nuo nusovimo nei dar
kazko", mente tik akis ispute, "tai jus NEPASITIKIT???" Jo blet,
pasitikiu, vien jau kaip mokat technika naudotis israsant protokola man
pasitikejimas tiesiog tryksta, kad mokat tuo radaru naudotis, kuris
keleta metu nebuvo naudojamas, nu bet poxui, kadangi spidikas rode
kazkas ±110, kai mentas su zebro organu soko is priespriesines juostos,
tai gal ir tie ju 114 buvo +/- netoli realybes.

  Pasakius, kad galetu israsyt administracini nutarima, kad sumoku
vietoje puse minimumo (nes neturejau galiojanciu ir "gailejausi")
aiskino, kad nixuja cia neimanoma taip, ir pakviete i komisija.
Paskui buvo idomiau, pavaziavus kokias 15min skambina mobilke, atsiliepus
- "tai cia "mes", kur buvom susitike pries keliolika minuciu o_O"
- kaaas? klausiu.
- Nu patruliai.

  Nu axujet... va cia jau vos ne kaip NSA sugeba mobilkes nr pasikelt,
ir kas svarbiausia ne ant draudimo poliso esanti...

- mes cia paziurejom, kad tikrai galim israsyti ir puse minimumo,
sakykit kada atgal vaziuosit tai susitartume kur jums privaziuoti
- nevaziuosiu as siandien atgal
- a, nu tai gerai tada komisijoje susitiksim.

Vaziuoju po poros dienu atgal, nu blt nuojauta kuzda, nebuvo ten zenklo
ribojancio geiti po sankryzos, nu nebuvo, taip kalbedamasis su keleiviu
vaziavau, bet neatsijungiu ant tiek. Pravaziuoju, pasiziuriu... zenklo
po sankryzos nera, pas daro is +44, tik +24. Nu ka, filmuojam vietove ir
galvojam kai cia maloniau komisijoje pasakyti kokie debilai patruliuoja
ir bauduoja. Komisija sakykim antradieni buvo numatyta.

Pirmadieni apie 7:00am skamba mobilke.
- cia del jusu pazeidimo skambinam... nu blt, ar as tiek ilgai nebaustas
buvau, ar cia mentu servisas i toki lygi pateko, kad dar paskambina
diena pries, primint gal nori.
- tai mes cia israsem ta administracini nutarima, sumokat puse minimumo
ir i komisija nereikia
- tai sakau, gal as ateisiu, nes truputi nesutinku su straipsniu pagal
kuri norit nubaust..
-kas? kur? khe..hm...
- nes ten leistinas greitis yra 90, o ne 70 ir noresiu pasiklausyt ka
jusu vadovybe mano siuo klausimu, ir kiek tie mentai ten nekaltai
nubaude gal kitu
- negali buti, ten turi buti zenklas, ten... ten... Na siaip tai ten ne
as o kolegos buvo tai... tai.. i komisija eisit ?
- taip, busiu. Visogero.

Nuvarau antradieni, sedi aisku ten kitas, rimta kenta primeta.
Atsivercia papke, ziuri popierius
- tai jums cia jau israsytas nutarimas, puse minimumo (bauda uz
virsijima +44) ir laisvas
- tai, ponas, sakau nesutinku, nes nubaustas ne pagal ta straipsni, ten
tik +24km/h virsijimas su kuriuo sutinku.
- kaip ? na jau? as ten nebuves nezinau, kolegos sake ten zenklas, kad
3km galioja ribojimas 70km/h
- as zinau, kad nera jokio. tai ?
- tai rasykit pasiaiskinima

Supildau pasiaiskinimo ar kokia ten forma, isdestau motyvus

- O, paciam Cerneviciui ?
- taip, o ka?
- nieko, buciuliaujames sakau, teisingas zmogus
- o_O !!! o tai kaip cia su tais zenklais, nes nu...
- tai va sakau, atspausdintus pridedu zemelapius, su zenklo vieta, po jo
esancia sankryza, uz jos jokio naujo zenklo ir va uz kokio gero kilo
sustabdymo vieta. Taip, pat va pridedu usbika su nufilmuota medziaga.
Pasinagrinekit.
- bet tai cia negali buti, nu...
skambina vienam ir kitam atsilupeliui israsiusiems, tuoj pakviesim juos
cia pasikalbesim.... abu atostogose...  fak, cia man butu pats idomumas.
- sakau google streetviewu naudotis mokat ?
- ee..nu ..jo...

Nu ka pravaziuojam ta kelia, filmuota 2014 berods, bet viskas atrodo
kaip ir siemet del zenklu ir sankryzu

Na mentui visas shustrumas dingsta
-...tai cia sita...gal tada sita nereikia cia to pasiaiskinimo...nes
nu...cia "kolegos" nesenai ta rajona gavo, gal cia...kazkaip...  Tai va
gris is atostogu, panaikinsim ta sena nutarima israsysim nauja...eee...
nu cia...  Gal ateisit i dar viena komisija.
- zinoma, man gi pats idomumas.

Diena pries komisijos data skambutis vel apie 7:00 AM
- cia va del to jusu pazeidimo ...perrasem, dabar puse minumumo uz +24km/h
- tai gerai, man ryt i komisija, ateisiu ir pasiimsiu/susimokesiu
- tai mes cia galetume namo uzvezti...
- tai, as jau isvaziuoju darban...
- tai tada galim i darba atvezti... kada patogu...

Nu galejau as but visai padla ir pasiust naxjui juos sakydamas, kad
ateisiu i komisija, parasyiu dar skunda koki uz toki axujenna aplaiduma,
tegul gauna atsilupeliai bent neeiline atestacija, uz tai, kad matuojant
greiti nesugeba pydarai bent zenklu paziuret uz kiek baust reikia, bet
nu.... pagalvojau, gal gi blet ismoko pamoka.

- nu gerai, atvezkit
- kur privezti
- i Vilniaus 1-aji PK
- .... kokiu 10s pauze....
- ten i vidini kiema privezkit
- gerai....

tai va ble...
moralas butu, taip, tvarka turi priziureti jie, bet tai protokolu rasyma
gal galim abutu apriboti, kaip Kedas ir rase iki vardo, pavardes, a/k,
gatves pavadinimo ar kelio nr.km ir numerio straipsnio kuri pazeide. Ir
tada tegul p*sa tokius poxuistus kur prie holiday inn'o i kaire suka nuo
16-19 kasdien, ar "skubancius" A juostomis po 5min kievienam skirdami.

>>> sviete. :)