Tema: Re: masina panaudai
Autorius: svyt
Data: 2015-12-07 16:05:02
kad ir mano e39 tiek kainuoja, tepalo gal 6 litrai + 2 salono filtrai+
tepalo filtras imu nepigiausia, plius oro filtras idomios formos ir dydzio,
+ kazkoks nusodintuvas uz 30 euru +`kuro filtras +darbas + pvm ir visas 200
butu jei nieko neatsisakai ir tepala pili is rimtesniu. Nu, aisku, salono
filtrus kol nerasoja langai galima nekeist, tepalus pigiausius sintetinius
ir uztenka puse tos sumos.

--

svyt/bmw e39