Tema: Re: Šulinių dangčiai gatvėse
Autorius: svyt
Data: 2015-12-07 15:59:48
ar taip ar taip karta kas kelis metus ja reik tvarkyt, nepastebejau kad ja
saugant ji tarnautu daug ilgiau. Vaziuklei kelias su duobutem, kol
nesitranko i ribotuvus, yra normalus, ji apskaiciuota tokiam darbui.
Elementarus padangu disbalansas drozia pakaba kur kas didesniu greiciu,
tarsi vaziuotum zvyrkeliu per ''tarka''. pastebek kada autostradoje ka nors
lenkdamas kaip dirba pakaba.

--

svyt/bmw e39