Tema: Re: Q: Priekaba traktoriui parvezti
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-12-05 23:15:59
On 2015-12-04 11:26, Duda wrote:
> Sveiki, reikalas toks. Traktorius 3/3,5 t. Tokiam vezti kiek suprantu
> tiktu tik 3 asiu priekaba. Ar as galiu tokia priekaba kabinti prie
> outbacko kurio mase 1,3 ar tai 1,4 t.? Reikiamos teises yra. Arba kokia
> transporto priemone gali vilkti tiek krauta priekabele?
>
> Aciu.
  Ir dar. Prodyk man priekaba, skirta lengvajam automobiliui (kurio mase
iki 3,5t), su kuria gali vezti 3,5tonos :-)))

Audrius K.
P.S. kiek man zinoma, yra lengvojo auto (kurio bendroji mase max 3,5t,
priekaba gali buti taip pat tik max 3,5t bendrosios mases. Ir tai
tiesiogiai susije su teisiniais dalykais. Pvz: nerasi autotraukinio,
kurio vilkikas svertu 3,5t, o priekaba 10t. Teoriskai toki galetum
vairuoti su BE kategorija :-)))  (nes lietuviskuose istatymuose niekur
neradau BE kategorijai nurodytos max priekabos mases. Yra tik vilkiko
mase - 3,5t. Kazkur EU dokumentuose buvau uztikes - vilkikas 3,5t ir
priekaba 3,5t)