Tema: Re: DAC nuodas?
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2015-12-04 20:13:21
man DAC konjaku kvepia, todej ji ir perku

"Terpentinas"  parašė naujienų news:n3k9f3$7al$1@trimpas.omnitel.net...

Reikia atminti vieną paprastą dalyką, etilo alkoholis tik ką pagamintame
produkte, nesvarbu kas tai būtų ar langų ploviklis, ar degtinė ar
brendis, pirmą mėnęsį būna "gyvas" t.y turi lengvą kaip jūs sakot
samagono kvapą, kad to išvengti DAC ploviklis po pagaminimo dar
mažiausiai tris savaites yra laikomas sandėliuose, ir tik tada yra
atiduodamas į prekybą. Žinoma aš kalbu apie kokybišką etilo alkoholį,
pigiam ir smirdančiam tai negalioja, jis smirdės visada.

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.