Tema: Re: Nesyla vienas VW Tourano veidrodis
Autorius: Justas M.
Data: 2015-12-04 00:01:50
Dekui uz atsakymus. Touranas mano 2007 pabaigos. Kabelis kur jungiasi zinau,
bet neturiu paties laido. Pradziai turbut reiktu megint prieit prie kontaktu
ir juos pakrapstyt/pamatuot testeriu ?

"Dainiushas"  wrote in message news:n3nq5o$jl8$1@trimpas.omnitel.net...

beje, dar vienas niuansas - veidrodį lengva išardyt kai šilta. Tokioj
temperatūroj kaip dabar, lengva ir sulaužyt.