Tema: Re: Krc Kaune kelininkam dar nesezonas
Autorius: bzik
Data: 2015-12-03 15:14:06
silpniausia grandis silpniausiu pavidalu paprastai susiveda į visiškas
negalias. Kelininkų darbas užtikrint galimybes judėti keliais, o ne
kiekvienam žiopliui nubarstyt taką. Užmiesty menkai prižiūrimuose keliuose
būna momentų, kai suplūktas sniegas su provėžomis pavirsta ledu. Nesiplėšant
ir tokie keliai įveikiami. Streso daugiau būna, bet pasirinktas greitis ir
padangos daro savo. O čia mieste asfaltas slidesniu tapo ir visi protinės
negalios atstovai į kelnes pridėjo.

"Vytenis P."  wrote in message news:n3oq7e$r3i$1@trimpas.omnitel.net...

> Mieste tai as bbd ant tu kelininku, man be ju butu smagiau :) Uzmiestyje
> aisku, kitas reikalas, kai pvz 200 km reikia vaziuoti ant 70 i vaira
> dantim isikibus ir prakaituota nugara per plikledi pvz :)

Važiuojant apie "kaip geriau man" praktiškai galvot kažkodėl netenka -
važiuoji ir tiek tų problemų. Bet "kaip geriau būtų buvę tai blondinei",
įvažiavusiai kam į šoną. ar ant šaligatvio, minčių kyla dažnai. Galvokim
apie silpniausias eismo grandis ir bus daug mažiau problemų kely