Tema: Re: 3d prineris
Autorius: AurimasB
Data: 2015-12-02 19:23:13
vo, nu dabar užsakiau, tai bandyisu aną kai ateis, o jei netiks ar ką kitą
sumastysiu tai kontaktą išsisaugau. p.s o orientacijai tokį laikiklį kiek
kainuotų padaryt? kokybė normaliai gaunasi?

"toms"  wrote in message news:n3muu0$aag$1@trimpas.omnitel.net...

Jep uzsiimam. Susiprojektuot reiktu paciam su betkokia 3D programa
sugebancia exportuot i .STL formata. Galim ir patys suprojektuot tik kiek
sudetingiau neturint pacio telefo :)
Pats sau irgi spausdinaus laikikli. Tik projektavimo patirties mazoka buvo
tai tik trecias varijantas tiko

Kaunas
www.3Dkalve.eu