Tema: Re: Lambda daviklis
Autorius: AMB
Data: 2015-11-30 14:07:46
Reikia pamatuoti su testeriu varza ant lemdos, turi rodyti praktiskai trumpa
(0 omu). Jeigu 4 laidu lemda ir laidu spalvos juoda, pilka ir balta balta,
tai kaitinimas balti laidai. Kas jungineja tavo lemdai kaitinima nezinau,
reiktu ieskoti ar rele, ar tiesiogiai kompas, bet gali buti laidas nupuves,
nes didele srove per ta laida teka, juolabiau kad tai veikia tai ne, tai
realiausia, kad nekontaktuoja.