Tema: Re: Prirukyta masina
Autorius: pa@pc.lt
Data: 2015-11-29 14:32:35
Kažkada tokią prirūkytą nusipirkau, pardavėjas iš visų privalumų pirmiausia
pademonstravo elektrinį liuką ir paliko jį pravirą, nors karšta nebuvo. Po
to išardžius panelę, tunelį po grindims ir dar bele kur - visur buvo
prikišta kancarų.  Ploviau sėdynes, kilimus ir lubas. Per pusmetį Kvapas
apmažėjo, bet vis tiek liko. Prastūmiau taip kaip pirkau, su atdaru liuku,
kad kvapo salone nesuoustų ;D

"AurimasBar"  parašė naujienų news:n38rgh$5o7$1@trimpas.omnitel.net...

realiai tai nzn niekas nepadės. Kolega tokia nusipirko, cheminį pasidarė
pusmetis praėjo, jis nebejaučia - priprato. me pykina įsėdus, na mažiau nei
buvo bet.. gal dar po pusmečio bus geriau..

"Labaigerasnikas"  parašė naujienų news:n3849o$1t8$1@trimpas.omnitel.net...

pas mane ilgiau palikus masina vis jausdavosi rukymo kvapas.
teko nulupti apdaila apie pelenine ir iskopti ~1,5 litro nuoruku,
prikritusiu ant salono dugno.

"MumZer"  parašė naujienų news:n383to$1rf$1@trimpas.omnitel.net...

pradžiai išimk peleninę lauk.
aš irgi pirkau prirūkytą, tai po peleninės išėmimo dingo per 2-3 mėn
kvapas (žiemos metu)

2015-11-20 17:05, Tomas rašė:
> kaip turkelio knaipe. Kokius burtus ten reikia daryt?
> Acta garint ar ka ten...
>
> kedes oda

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės
programinės įrangos.