Tema: Re: meistro mėlynam spuogui
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2015-11-28 10:37:24
man blemba tikrino su elementariu rodykliniu testeriu (vos neparasiau (su
rodykliniu oscilografu :-)

o vazineti nesveika gali buti kuro suvartojimui, dar gali katulis nukenteti

"ostapas"  parašė naujienų news:n39cdv$gpd$1@trimpas.omnitel.net...

leNputė vėl įsižiebė - panašu kad lambda zondas numiręs. Kiek nesveika su ja
mirusia važinėt?

"ostapas" <bertamarija@gmail.com> wrote in message
> Kažkada jau ieškojau čia, ale taip ir liko, nes nu px gi.
> Reikia Vilniuj Audi A2 (2005 gal, 1.4 benzinas) pajungt ant laido ir pažėt
> kodėl skydelyje variklio leNputė įsižiebė beigi sutvarkyti.
> Būtų geriau kažkas Naujamiesty, bet kaip nors nuvažiuosim ir toliau.

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.