Tema: Re: Keistenybes po dirzo keitimo
Autorius: liteonas
Data: 2015-11-24 14:49:33
dujos, reduktorius ?

"DK"  parašė naujienų news:n31k2l$8op$1@trimpas.omnitel.net...

Kartu su diržu vandens pompa keičiau. Daugiau tikrai neturėjo lįsti,
nors, mano įtarimu per priekinį riebokšlį bėgo tepalas. Pasakė, kad
pakeitė, keisdamas dabar ratus (turiu keltuvą) nusiėmiau variklio
apsaugą - variklis visas tepale vistiek. Vadinasi nepakeitė. Reiškia
atgrubnagiai, tai tikėtina, kad ir mietkių nepataikė, nors tada
nesuprantu kodėl kartais vedasi iš pusės apsisukimo, o ne visada
reikalingas "brūžinimas".