Tema: Re: Tepalo likuciu naudojimas
Autorius: Korke
Data: 2015-11-24 10:36:01
Mintis nebloga, bet manau priezastis ta, kad likuti normalus zmones su
normaliom masinom vazinejantys laiko garaze ar rusyje ir kaip taisykle
prisimenama apie ta likuti jau ant keltuvo, arba krautuveje perkant
bacioka ir galvoji... nu nx , kita keitima pasiimsiu...nu ir...

Pas mane 4.2l pilama, tai 0.8 kolekcijon lieka. Servise "is backos" pilt
nu kazkaip ne feng shui, gal aisku tik isitikinimas.