Tema: Re: Vilniaus dvirtakiai
Autorius: KEdas
Data: 2015-11-20 11:16:22
Tu bent supranti kaip nusišneki? Gyv. zonoje tau kyla problemos, kad
negali nepristabdęs pravažiuoti ir nori greitkelio. O kiemuose nekyla
problemų? Statusas ir paskirtis juk tokie patys.
O tas stovėjęs žalias Citroenas buvo mano. Patraukiau, nes gyventojai
neprisijungė, nors jie to ir prašė. Jie pabijojo.
Valytuvai buvo ne užlankstyti, o nulaužyti. Kažkuris, matyt, labai
protingas, nutarė pamokyti.