Tema: Re: Lietuvos pasto dingusiu laisku istorijos pratesimas...
Autorius: Ozas
Data: 2015-11-18 13:56:11
ne ten aiškinti reikia. Eini į paštą, rašai pašto skyriaus vadovei prašymą,
kad tuo adresu atėjusių laiškų/siuntų neneštų, o tik įmestų lapelius - ir
vuolia, viskas pagal tavo valią, gauni tik lapelius :)

Ozas

"911"  parašė naujienų news:n2hole$mc5$1@trimpas.omnitel.net...

as jau 10metu inirtingai prasau kad man nenestu tu laisku ir nezadintu
rytais
man pilnai pakanka lapuko y pasto dezute, pasiimsiu pac kai noresiu.
Bet niekaip nepavyksta sito isprasyt, atrodo zmoniskai ir jiem dar
paprasciau, ale xui, pasikeicia pastininkas ir vel dauzo duris nuo 8ryto...