Tema: Re: kas yra "sustojimas" ir "stovejimas"
Autorius: svyt
Data: 2015-11-20 17:53:22
taip, dave teismams darbo, dabar  visa tai vadinasi- protingumo kriterijai.
mano supratimu taip yra geriau nei sausai 5 min. kurios vienu atveju per
mazai, kitu per daug. pvz taksistas islapin a keleivius ar cococolos busikas
atveze prekes i bara senamiesty. diena jie uzknisa, bet negi baust juos kai
toks idiotiskas darbas?
vyt