Tema: Re: autogarantija.lt
Autorius: Herkus
Data: 2015-11-16 14:53:53
Registracijos vieta nieko nekeicia.
O kai isiskaitai i draudimo salygas (kas nedraudziama, kiek %
 detaliu ir darbu kainos padengia ir galu gale draudimo kaina)
 atrodo visai realus draudimas. Tik nebus taip, kad kazkam parejus
 iseisi is balos sausas t.y. be finansiniu islaidu, nereik but
 naiviems.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/