Tema: Re: Parking deives susirinko, net zalia girele linko...
Autorius: Kurmis
Data: 2015-11-13 21:48:21
mhm, gali mentus idarbinti maximos aiksteles uz parkavimos nepaisyma. deja
tos supiestos linijos tera patariamojo pobudzio.
as esu bandes mandagiai paklausti tautieciu, kodel jie stato masinas ant
subruksniuotu plotu, kurie reiskia kad tai neuzstatomas plotas. deja 100%
visi kaltina kad trukdau ju brangu laika ir bandau ieskoti slieku ant
asfalto. zinoma pora paprastesniu personu perstate auto i laisvas vietas,
bet siaip tai mentaliteto stoka. juolab kad tos linijos piesiamos tam kad
patiems butu patogiau judeti tose parkavimosi aikstese. gaila, bet musu
zmogai tiek ispindeje, kad jie jei tik galetu, is masinos nelipdami
apvaziuotu visa prekybcentri ir pro kasas dar su pagreiciu islektu.
ispindejom kaip reikiant.
Kurmis